'Tengah komen kat bawah ke tu?' - Hafidz Roshdi tuju pada netizen, gambar wanita dipercayai orang ketiga turut tular di media sosial



Walaupun sedar ramai netizen yang mengecamnya di media sosial, pelakon Hafidz Roshdi tidak melatah dan sempat memuat naik gambar dengan kapsyen yang dipercayai ditujukan kepada netizen. 


Hafidz memuat naik gambar dirinya sedang mencangkung sambil menunjuk ke arah bawah (ruangan komen) dengan kapsyen, "Tengah komen kat bawah ke tu?".


Kapsyen ringkas itu mengundang netizen membalas kembali dengan komen yang agak 'panas'.


"Tengah mencari siapa wanita yang dikatakan curang dengan awak itu," kata Wawa. 


"Tengoklah muka anak-anak. Tak sedih dan kesian ke? Erm, curang itu pilihan. Kesian kat wife you," kata Wan. 


"Meminta untuk diboikot ke mamat ni? Nak rasa diri tu macam Ali Puteh kiri kanan atas bawah dimaki orang? Kau sabar jap kepam. Jap lagi media buat cover story pasal kau dengan skandal Bebydorra kesayangan kau tu," kata Nurul_bynoon. 





Sementara itu, gambar wanita yang didakwa sebagai orang ketiga merosakkan rumah tangga Hafidz dengan Nurul Shuhada itu turut ditularkan di media sosial. Majoriti netizen meluahkan rasa terkejut dan bagaikan tidak percaya wanita itu menjadi penyondol dan mula mengalami kemurungan.





Terdahulu, isteri Hafidz mendedahkan rumah tangganya berantakan akibat kedatangan orang ketiga sehingga membuatkan emosi dia dan dua anaknya terganggu serta menderita. 


Baca: 'Thank you sebab runtuhkan rumah tangga & buat I menderita' - Isteri dedah Hafidz Roshdi curang


Sumber: Instagram Hafidz Roshdi, Jabatan Netizen Negara



source https://www.thereporter.my/2023/02/tengah-komen-kat-bawah-ke-tu-hafidz.html
Previous
Next Post »