'Jangan salahkan Hafidz seorang, bertepuk sebelah tanggan takkan berbunyi' - Nurul Shuhada serah bukti kepada peguam untuk ambil tindakan terhadap Athira Yuhada



Semalam Athira Yuhada membuat permohonan maaf kepada isteri pelakon Hafidz Roshdi, Nurul Shuhada, atas kesilapan dan kebodohannya dalam mengganggu rumah tangga mereka. 


Walau bagaimanapun, Nurul Shuhada dilihat tidak dapat menerima permohonan maaf itu dan menganggap Athira cuba meletakkan kesalahan itu pada orang lain. 


Dalam kenyataan yang dikongsikan melalui Instagramnya baru sebentar tadi, Nurul mendakwa Hafidz dan Athira mula berhubung sejak beberapa minggu lalu sehingga 25 Januari 2023. 


"Kenyataan ini berdasarkan segala bukti yang saya saksikan sendiri. Walaupun saya mempunyai hak untuk mempamerkannya kepada umum bagi tujuan melindungi keluarga saya, tetapi saya serahkan segalanya kepada peguam saya untuk mengambil tindakan selanjutnya mengikut cara yang betul bagi menangani masalah ini," katanya. 


Nurul Shuhada meminta Athira tidak meletakkan kesilapan mengenai apa yang berlaku pada Hafidz seorang diri memandangkan masing-masing tahu dakwaan itu adalah tidak benar. 


"Kalau bertepuk sebelah tangan takkan berbunyi. Awak sendiri tahu berapa kerap hubungan korang bergerak kan? Katanya jumpa pada sekian-sekian waktu tapi tiba-tiba.. 9 tahun kena try? Wow hebatnya you dikejari (Hafidz). Haha. 


"Perkara yang you buat bukan mudah I nak maafkan, tetapi Allah kata jadilah manusia pemaaf walau seberat mana kesalahan. Saya mungkin akan memaafkan tetapi tidak akan melupakan. You sendiri cakap you bersimpati dengan keadaan kesihatan mental Hafidz? 


"You tak ada rasa empati dekat golongan wanita yang dikhianati dan anak-anak yang tidak berdosa? Takkan selama you buat dah bertahun ini tak ada rasa bersalah sebagai perempuan kan?


"I tak nak panjangkan isu ini, cukuplah di media sosial. Saya perlukan masa untuk bersama anak-anak dan keluarga, semua malu dan terpalit tetapi sekali lagi terima kasih untuk segala-gala yang awak telah buat pada saya dan anak-anak. Semoga Allah mengadili sebaiknya. InshaAllah. Have a good day, Athira Yuhada," katanya. 




Semalam Athira mengaku dirinya telah menjadi punca rumah tangga Hafidz Roshdi berantakan dan meletakkan alasan dirinya bersimpati dengan kesihatan mental lelaki itu. Malah, dia mendakwa Hafidz yang cuba mengejarnya sejak sembilan tahun lalu. 


Pendedahan itu membuatkan Hafidz terus menutup semua ruangan komen akaun media sosialnya. 


Sumber: Instagram Nurul Shuhada



source https://www.thereporter.my/2023/02/jangan-salahkan-hafidz-seorang-bertepuk.html
Previous
Next Post »