'Sape oii pompuan ni? Dia buat group Telegram campur laki pompuan ajar seks bukan-bukan' - Pengadu



"Sape oii pompuan ni? Dia suruh saya join group konon ilmu batin la bagai. Tapi dah macam group ajar seks," demikian kata seorang wanita yang mendedahkan wujudnya group Telegram menceritakan pengalaman seks masing-masing kononnya atas dasar berkongsi ilmu. 


Menurut pengadu, group Telegram itu dibuka oleh seorang pengasas kosmetik yang dikenali sebagai Atin, yang juga merupakan bekas pelajar sebuah madrasah di Kelantan.


Wanita terbabit turut menetapkan tiada sebarang batasan perkongsian pengalaman di antara lelaki dan perempuan mengenai pengalaman seks bersama pasangan masing-masing. 


"(Group) campur lelaki dan perempuan, masing-masing cerita pengalaman dalam selimut masing-masing. Ramai pula kenalan saya berkawan dengan perempuan ni. 


"Saya tengok dia macam ajar yang bukan-bukan je. Antaranya ajar tentang 'pintu belakang', telan air duit. Elok-elok tuhan tu kasi telan nasi, dia ajar orang telan air duit.


"Jangan jauh tersesat, memang nampak semua dalam tu syok sangat bercerita tentang nikmat diorang dalam selimut. Tapi gila ke korang cerita (hal dalam selimut masing-masing) kat suami orang, bini orang?


"Korang nilailah sendiri. Ini sebahagian yang saya sanggup baca, dalam tu berlambak lagi. Dalam group itu perempuan berniqab pun ada, dunia akhir zaman betul," kata pengadu yang menggesa orang ramai sampaikan pesanan kepada kenalan masing-masing untuk berhenti mengikuti akaun media sosial wanita berkenaan.













Sementara itu netizen menggesa orang ramai membuat aduan kepada Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) agar perkara itu disiasat dan tindakan undang-undang. 


Sumber: Facebook Nadya



source https://www.thereporter.my/2023/02/sape-oii-pompuan-ni-dia-buat-group.html
Previous
Next Post »