'Ni kalau adik aku, dah lama aku sepak dah' - Netizen selar BBNU pakai baju P**nhub


Gambar empat remaja lelaki ini viral di media sosial sehingga diselar teruk oleh netizen gara-gara mereka memakai pakaian yang tidak sepatutnya. 

"Remaja zaman now. Dengan kebanggaan mereka meletakkan dirinya sebagai budak hispter yang paling hipster di abad ini," tweet Fazli di Twitternya pada 22 Disember lalu. 

Umum tahu, P**nhub adalah laman sesawang yang penuh dengan video-video dewasa yang tidak sepatutnya ditonton kerana ia menyalahi undang-undang dan haram di sisi agama. 

Tindakan empat remaja BBNU ini seolah-olah mahu mempromosikan laman web itu kepada orang ramai dan jelas sekali menjadi mangsa fesyen 'entah apa-apa'. 

"Baju dah yahudi, jangna perangai pun sama. Haish! Ni kalau adik aku, dah lama aku sepak dah. Semoga jenis baju macam ni aku tak nampak orang pakai depan aku," tulis Zulfazli. 

"Sad. They're clearly high school kids and umur macam ni pun dah tahu bout p**n hub's existence. But proudly show it off? On a tshirt?? And wear it?? God, what a bunch of idiotsss," reaksi dari Raden Nurhana. 

"Merosakkan nama agama Islam. Allahuakbar. Astaghfirullahalazim. Aku kecewa atas didikan parents diorang. As a parents, please pay attention on what your children do," luah Moon. 


Sumber: Fazli


source https://www.thereporter.my/2019/12/ni-kalau-adik-aku-dah-lama-aku-sepak.html
Previous
Next Post »