'Mesti kucing tengah gelakkan dia' - Kepala budak tersangkut di lubang cat tree, ibu terpaksa call bomba


Kanak-kanak yang sedang membesar sukar diramal keletahnya. Pelbagai ragam lucu dan mencuit hati dapat dilihat. Ada sahaja perkara yang terlintas di fikiran mereka sehinggakan ibu bapa sendiri terkejut dengan kelakuan yang ditonjolkan oleh anak-anak mereka.


Satu insiden yang sangat melucukan dikongsikan oleh portal Love What Matters menenai seorang kanak-kanak lelaki yang terperangkap di dalam lubang tempat cakaran kucing.


Ibu kanak-kanak ini, Cynthia Olson mula melihat anaknya sudah berasa tidak selesa dengan keadaan itu. Sementara menunggu pertolongan tiba, dia memusingkan telefon  bimbit secara terbalik untuk ditonton anaknya dengan harapan anaknya tenang dan terhibur seketika.


Kejadian yang berlaku di luar negara itu menambat hati netizen sehingga ada yang menyatakan kanak-kanak lelaki itu adalah seorang yang pintar dan kanak-kanak itu ada cara tersendiri untuk menonton video tanpa gangguan.



"Kepala anak kami tersangkut di tempat permainan kucing (cakaran kucing) dan terpaksa dikeluarkan oleh pihak Bomba. Saya fikir, rakan-rakan saya sudah pasti terhibur dengan kejadian ini.


"Pertama, saya ingin nyatakan anak kami berada dalam keadaan baik sahaja dan dia tidak mengalami sebarang kecederaan. Saya cuba untuk mengeluarkan anak saya dari tempat itu, tetapi amat mencabar untuk melakukannya (kerana tak cukup tinggi).


"Jadi saya terpaksa mengubah ke plan B dengan memanggil pihak Bomba. Dan, ya! Mereka ketawa sepanjang masa. Mereka melakukan tugas yang luar biasa. Saya pasti tugas ini sangat mudah dan lebih menghiburkan berbanding tugasan lain yang dilakukan oleh mereka pada hari ini," katanya.



Sumber: Love What Matters



source https://www.thereporter.my/2020/11/mesti-kucing-tengah-gelakkan-dia-kepala.html
Previous
Next Post »