'Karenah? Aku tak gelek-gelek bontot kat Tik Tok untuk perhatian' - Muizz bidas kenyataan Nadia Brian


"Saya sudah tawar hati dengannya, banyak juga kerenah Muizz yang tak dapat saya kongsikan demi menjaga aibnya. Saya harap di mahkamah nanti, Muizz akan terus melafazkan cerai," demikian kata pelakon Nadia Brian baru-baru ini ketika mengulas mengenai pergolakan rumah tangganya. 


Bagaimanapun, tindakan Nadia yang menggunakan perkataan 'karenah' itu dipertikaikan oleh Muizz yang tidak memahami apa motif isterinya berkata demikian pada media. 


Dalam kenyataan yang dimuat naik di Instastorynya semalam, Muizz menjelaskan dia tidak pernah melakukan perkara yang dianggapnya boleh dilabelkan sebagai 'karenah' dalam perhubungan mereka selama ini. 


".. 'Karenah'? Aku tak pernah paksa kau masak, cuci baju, bersihkan rumah semua tu. Maid ada disediakan! Aku tak pernah halang dan paksa kau bekerja, aku tak pernah halang kau untuk berkawan, aku tak pernah berkasar dengan kau. So apa yang kau derita sangat? 


"Syarat nafkah cukup aku tunaikan ikut kemampuan. 'Karenah' aku hanya tak mampu hadiahkan kau rumah dan mencukupi kehendak kau buat masa sekarang ini. Times are hard, economy is bad, is that even an excuse for the all the crap you said and did?!


"Aku gila glamour? Sweetheart, fame don't pay my bills. I don't do reviews for money nor I gelek-gelek bontot on Tik Tok for attention. I gain nothing from this mess. 


"So please, stop posting lies about me, so that I can stop telling the truth about you!" katanya. 



Muizz dilaporkan telah memfailkan perceraian terhadap Nadia. Muizz menjelaskan dia berbuat demikian kerana mendapati isterinya curang setelah melihat dengan matanya sendiri yang isterinya bersama seorang lelaki di bilik hotel di Cyberjaya. 


Difahamkan semenjak kejadian itu, kedua-duanya sudah tidak tinggal sebumbung. Pasangan itu kini menunggu tarikh dari pihak mahkamah. 


Sumber: Instagram Muizz Nasruddin



source https://www.thereporter.my/2020/12/karenah-aku-tak-gelek-gelek-bontot-kat.html
Previous
Next Post »