Azmin: 'Saya nak terus berkhidmat untuk orang Gombak' - Tetapi 96% orang Gombak tolak Azmin yang didakwa banyak mungkir janji sejak PRU13

Foto The Star


Dua hari lalu, Ketua Penerangan Perikatan Nasional (PN) Azmin Ali mengeluarkan kenyataan bahawa dia mahu terus berkhidmat untuk orang Gombak, sekali gus mempertahankan kerusi Parlimen Gombak dalam Pilihan Raya Umum Ke-15 (PRU15). 


"Saya bersedia untuk terus berkhidmat untuk orang Gombak," katanya dalam wawancara bersama Astro Awani baru-baru ini.

 

Dalam pada itu, Azmin juga mengalu-alukan pencabarnya dan menyerah kepada pengundi untuk mengundi calon pilihan masing-masing. 


Bagaimanapun di Twitter, seorang wanita yang dipercayai penduduk Gombak mendakwa Azmin gagal menunaikan janji-janjinya sejak PRU13. 


"Khidmat apa Azmin Ali? Dari PRU13 janji nak settle jalan jam MRR2 nak masuk Greenwood, nak besarkan jalan sampai tiga lane. Last-last yang besar lubang **** kau je," kata Farhana Iskandar. 




"Tapi orang Gombak nak buang kau, saman kau sebab mengkhianat. Itu pun kau masih berani bertanding di Gombak?" kata Saratuya.


"Saya salah seorang pengundi di Gombak. Saya tidak akan sesekali mengundi kamu lagi. Kamu 100 peratus perlu disingkirkan," kata Fadhli Rahim. 


"Kami orang Gombak tak nak jemin katak sebagai MP. Sudah-sudahlah berangan jemin oii. By the way, tak payah datang ke taman aku, semak je. Time nak PRU baru nampak muka," kata Timmy Morgan. 


Undian secara online yang melibatkan 491 responden juga menunjukkan, 96.1 peratus menolak untuk mengundi Azmin di PRU15 ini. 


Sumber: MalaysiaKini, Twitter @mkini_bm



source https://www.thereporter.my/2022/10/azmin-saya-nak-terus-berkhidmat-untuk.html
Previous
Next Post »