'Saya tak kisah mereka nak panggil saya Oppa' - Nushrul Alif



Pelakon Nazim Othman, 37, tidak kisah jika ada yang mahu terus memanggilnya 'Oppa', gelaran yang diberikan peminatnya, sampai bila-bila. 


Nazim atau nama sebenarnya Nushrul Alif Othman berkata, dia tidak kisah dengan gelaran itu dan menghormatinya kerana ia seperti satu penghargaan dari peminat. 


"Panggilan 'Oppa' itu memang daripada peminat. Jadi, saya tak kisah pun mereka nak panggil 'Oppa' sebab mungkin sekadar untuk suka-suka saja. Tak ada masalah pun. 


"Tetapi sekarang rasanya dah kurang dah peminat panggil saya 'Oppa'. Maklumlah sejak meningkat usia. Bagaimanapun, saya terima dan okey saja jika mereka nak  terus panggil saya dengan gelaran 'Oppa' itu. Biarlah," katanya. 



Oppa Nazim kini sedang menjalani penggambaran drama Sorry Naik Lori yang akan ditayangkan di platform OTT, iQIYI Malaysia. 


Nazim yang melakonkan watak sebagai Khairul berkata, drama tersebut memberinya peluang untuk beraksi dalam drama genre komedi biarpun dia pada awalnya tidak yakin boleh berlakon dalam genre tersebut kerana sebelum ini dia selalu mendapat watak berat dan agak serius. 


Sumber: Harian Metro



source https://www.thereporter.my/2022/06/saya-tak-kisah-mereka-nak-panggil-saya.html
Previous
Next Post »