Shuib bawa bakal isteri beraya dengan keluarga, anak-anak juga nampak gembira



Sebelum ini, pelawak Shuib Sepahtu ada berkongsi kepada media yang dia akan memperkenalkan bakal isterinya, Watie Hanifiah, kepada keluarga di hari raya pertama.


Seperti yang dijanjikan, Shuib atau nama sebenarnya, Shahmira mohamad, membawa Watie bertemu dengan keluarganya buat kali pertama, sekali gus memperkenalkannya kepada ahli keluarga masing-masing. 


Pertemuan itu dikongsikan oleh Shuib di Instagramnya semalam dengan kapsyen, "Bismillah, Selamat Hari Raya Aidilfitri 2023 di mana kesemua mereka di dalam gambar memakai pakaian sedondon berwarna merah. 


Dalam gambar itu, Watie langsung tidak kelihatan kekok mendukung anak bongsu Shuib, Ayash Affan, 2, dan tiga lagi anak Shuib turut kelihatan gembira. 


Di ruangan komen, netizen termasuk selebriti mengucapkan tahniah dan mendoakan yang baik-baik untuk pasangan berkenaan. 


"Anak-anak suka tu okaylah tu. Diorang masih memerlukan sosok seorang ibu. Netizen jangan dok gelabah pula. By the way, selamat hari raya Shuib," kata Rinapuln. 


"Sebak pula tengok si kecil itu didukung 'ibu'. Semoga Watie menjadi ibu yang baik untuk anak-anak Shuib," kata Zulaika. 


"Nampak lengkap. Kami doakan yang terbaik untuk anak-anak arwah Siti Sarah. Mereka masih kecil, masih perlukan kasih sayang seorang ibu," kata Intan.


Sumber: IG Shuib, Harian Metro



source https://www.thereporter.my/2023/04/shuib-bawa-bakal-isteri-beraya-dengan.html
Previous
Next Post »