(Video) 'Sofa tu nyaris hempap dia' - Lelaki buang sofa dari tingkat 3 nyaris hempap jiran


Seorang lelaki yang terlalu malas mengangkat sofanya melalui tangga bertindak membuang sofa tersebutt melalui tingkap sehingga nyaris menimpa jirannya. 


Lapor Daily Mail, kejadian itu berlaku di Uskudar, Istanbul, Turki, di mana lelaki bernama Mesut Duran, telah membeli sofa baru untuk menggantikan sofa lama di rumahnya. 


Dalam video rakaman kamera litar tertutup (CCTV) menunjukkan Mesut membuang sofa tersebut dari tingkap rumahnya di tingkat tiga dan kebetulan pada waktu itu jirannya baru sahaja keluar dari bangunan itu, terkejut melihat perabot tersebut jatuh di sebelahnya. 


Berkata kepada portal DHA mengenai insidedn itu, Mesut berkata, "Saya beli sofa baru. Sebelum membuang sofa itu, saya periksa dulu keadaan di bawah dan tiada sesiapa. 


"Selepas itu, saya buang sofa lama itu melalui tingkap. Tiba-tiba jiran saya keluar dan nyaris menghempapnya. Insiden itu membuatkan kami berdua terkejut, mujur dia selamat. Kalau dia mati, saya automatik dituduh membunuh," katanya. 


Sumber: Daily Mail



source https://www.thereporter.my/2021/06/video-sofa-tu-nyaris-hempap-dia-lelaki.html
Previous
Next Post »