Bertemakan Bollywood - Sambutan Hari Lahir Nur Sajat





Gambar Sekitar Sambutan Hari Lahir Nur Sajat Bertemakan Bollywood

Semalam 28/02/2017 telah berlangsung satu majlis sambutan hari lahir bagi pengasas produk kecantikan JMSkincare iaitu Nur Sajat. Mjalis hari lahir yang bertemakan Bollywood ini ternyata cukup meriah sekali. Rata-rata semua yang hadir mengikut tema pada malam tersebut.

Majlis disajikan dengan persembahan-persembahan yang bertemakan Bolywood seperti tarian dan nyanyian. Majlis sambutan hari lahir tersebut turut dihadiri oleh ramai rakn-rakan artis dan sanak keluarga. Antara rakan-rakan artis yang hadir adalah Fasha Sandha, Datin Rebecca Nur Islam, Dato Aliff Syukri dan isteri, Datin Furina dan suami, Ifa raziah, Amyza Adnan, dan ramai lagi. Kesemua yang hadir begitu anggun mengenakan busana ala Bollywood.

Rata-rata ramai peminat di Instgram milinya mengucapkan selamat hari lahir kepada setelah Nur sajat berkongsikan beberapa gambar menarik semasa berlangsungnya majlis sambutan tersebut. Jadi mari RP kongsikan beberapa Gambar Sekitar Sambutan Hari Lahir Nur Sajat Bertemakan Bollywood untuk anda;











Semoga Nur Sajat akan terus maju dalam kerjayanya dan sentiasa bahagia di samping keluarga dan rakan-rakannya.-

Sumber: IG nursajat02 / Offical Photografer Kaki5photo
Previous
Next Post »