Bini Marah ‘Muay Thai’ Perempuan Simpanan Suami Sebanyak 9 kali Di Kepala Selepas Kantoi

FacebookFacebook MessengeTwitterKakaPockeShare


Menipu adalah tidak baik. Mari kita semua bersetuju mengenai perkara itu sekarang. Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, satu trend baru yang pelik telah bermula.

Sesetengah lelaki mula berbangga dengan ‘perempuan simpanan’ mereka dan beberapa perempuan juga melakukan perkara yang sama dengan ‘skandal’ mereka. Pelik, tetapi di penghujung zaman, rasanya pasti ada lagi yang lagi pelik.

Masalahnya, ada beberapa orang di luar sana yang tertipu dengan pasangan penipu. Wanita ini sebagai contoh, dia sudah tahu suaminya ada perempuan lain di belakangnya, dan kebetulan berada di tempat yang sama.

Rakaman video seperti di Bangkok, Thailand.

Dapat dilihat, gadis itu di atas sofa betul-betul dibelasah dan tiada orang lain seolah-olah mahu membantu. Dia menampar dan menendang secara berterusan.

Ploy Tapadchum yang merakan klip video berkenaan berkata: ”Isteri sangat sangat marah dan berdepan dengan perempuan simpanan di rumah sendiri. Dikatakan telah bercinta dengan suaminya”

”Dia membelasah dia dan gadis itu tidak melawan. Dia tahu dia bersalah. Ini adalah sangat kejam dan rakan-rakannya cuma melihat, jadi tiada siapa yang boleh menghentikannya.

”Dia melakukan kesilapan dengan bercinta dengan lelaki lain tetapi tidak betul untuk membelasah gadis itu seperti ini. Walaupun ramai orang boleh memahami kemarahan beliau. ”

Rupa-rupanya polis tidak menyiasat serangan itu.

Sumber: LadBible
Previous
Next Post »